بهترین دستگاه فیوژن فیبر نوری کمتر از ۱0۰ میلیون تومان 2
بهترین دستگاه فیوژن فیبر نوری کمتر از 100 میلیون تومان

بهترین دستگاه فیوژن فیبر نوری کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان در بین دستگاه های پایین رده می تواند یک انتخاب سخت باشد. با توجه به تنوع دستگاه‌های فیوژن فیبر نوری در بازار انتخاب یک دستگاه مناسب با بودجه کم کار سختی به نظر می‌رسد. ما به شما کمک می‌کنیم بهترین و مناسب‌ترین دستگاه را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.

اگر ۱۰۰ میلیون تومان پول داشته باشیم چند انتخاب داریم:

 دستگاه فیوژن فوجیکورا مدل fsm50s

این دستگاه یکی از محکم ترین و کار کن ترین دستگاه های کمپانی فوجیکورا است اگر دستگاه کم کار و سالمی پیدا شود هنوز هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

دستگاه‌های شرکت illsintech مدل swift

کمپانی illsintech در کره جنوبی واقع شده است و دستگاه‌های فیوژن با برند swift تولید می‌کند با قیمت مناسب و تکنولوژی core aligment.

مدل‌های k7 و k11 از این کمپانی می‌توانند انتخاب خوبی باشند.

 دستگاه‌های شرکت inno

شرکت inno یکی از بزرگترین کمپانی‌های تولید دستگاه فیوژن در کره جنوبی است و مدل‌های جدید آن رقبای سرسخت کمپانی‌های مطرح جهانی مانند سومیتومو و فوجیکورا هستند ولی با توجه بود بودجه ما مدل ifs ۱۰ انتخاب خوبی برای این بازه قیمتی است.

دستگاه‌های فیوژن چینی

اگر تکنولوژی کرلایمنت برای شما اهمیتی ندارد و صرفاً دستگاه فیوژن را برای کارهایی مانند دوربین مداربسته ftth و شبکه‌های داخلی استفاده می‌کنید می‌توانید دستگاه‌های چینی را انتخاب کنید برندهای skycom / jetfiber و comway انتخاب‌های خوبی هستند.

 

مطالب پیشنهادی: