بهترین دستگاه فیوژن فیبر نوری با ۲۰۰ میلیون تومان
بهترین دستگاه فیوژن فیبر نوری با ۲۰۰ میلیون تومان

اگر جهت خرید دستگاه فیوژن ۲۰۰ میلیون تومان بودجه کنار گذاشته‌اید به شما تبریک می‌گوییم چون انتخاب‌های بسیار جذاب و با کیفیتی برای انتخاب بهترین دستگاه فیوژن فیبر نوری را پیش رو دارید.

 

دستگاه‌های شرکت فوجیکورا

کمپانی فوجیکورا برای مدل ۷۰s یک برادر بزرگتر را طراحی کرده است که تا حدودی مشکلات ۷۰ اس را رفع کرده ولی همچنان این مدل نیز از درب اتومات استفاده می‌کند.

زمان جوش بهتر تکنولوژی بالاتر کیلیور با کیفیت‌تر و چرخه باتری بهتر �اوت‌های بین ۷۰ اس و ۷۰ اس پلاس هستند یک دستگاه فیوژن ۷۰ اس پلاس با کارکرد حدود ۲۰۰ کر قیمتی در محدوده ۱۸۰ میلیون تومان دارد.

دستگاه فیوژن فوجیکورا ۹۰S

بعد از یک وقفه طولانی بالاخره کمپانی فوجیکورا طراحی دستگاه‌های خود را به کلی تغییر داد و با مدل ۹۰ اس انقلابی در عرصه دستگاه‌های فیوژن به وجود آورد، سرعت جوش بسیار بالا، مدهای جوش متنوع، تکنولوژی active blade، حذف کابل شارژ و آداپتور قدیمی باتری بسیار بهتر و ظاهر زیباتر ویژگی‌های ۹۰s هستند. یک دستگاه فیوژن ۹۰s با کارکرد حدود ۲۰۰۰ کور در محدوده ۲۰۰ میلیون تومان قرار می‌گیرد.

دستگاه‌های شرکت سومیتومو مدل ۷۱C Plus از کمپانی سومیتومو قطعاً رقیب بسیار سرسختی برای مدل ۷۰ اس پلاس از کمپانی فوجیکوراست. سرعت جوش بسیار بالا، دو هیتر همزمان کلیور اف سی ۷ دستگاه ۷ اد اس پلاس صفر پیدا کنید

مدل ۷۲c کمپانی سومیتومو

کمپانی سومیتومو نیز همزمان با مدل ۹۰s fujikura مدل ۷۲c را معرفی کرد این مدل حرف‌های بسیار زیادی برای گفتن دارد و شانه به شانه دستگاه ۹ps از کمپانی فوجیکورا می‌تواند ظاهر شود صفحه نمایش ۵ اینچ دوربین‌های hd کلیور fc8r و زمان جوش ۷ ثانیه میتواند هر رقیبی را از صحنه به دور کند یک دستگاه ۷۲c با کارکرد کم حدود ۲۰۰ میلیون تومان ارزش دارد.

 

مطالب پیشنهادی: